duminică, 16 mai 2010

Dani Oţil: "Am pupat televizorul până mi s-a împlinit visul de a fi cu Mihaela"


Dani Oţil a mărturisit că mult timp şi-a dorit să fie cu Mihaela Rădulescu, fapt pentru care ajunsese să pupe ecranul televizorului până în momentul în care i s-a îndeplinit visul de a o avea ca iubită pe vedeta Antenei 1.

Recunoscut pentru sinceritatea lui şi modul său de viaţă nonconformist, Dani nu s-a sfiit să recunoască într-un interviu pentru site-ul revistavip.net că până la vârsta de 22 de ani urmărea atent fiecare moment televizat în care Mihaela Ră
dulescu era prezentă.










"Toată lumea o iubeşte pe Mihaela, nu mai este o noutate pentru nimeni. Trebuie să recunosc faptul că, până la vârsta de 22 de ani, am pupat ecranul televizorului până am înnebunit. Şi uite că nu a fost în zadar. Am pupat ecranul până mi s-a împlinit visul de a fi cu Mihaela", a povestit Dani.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu