marți, 22 februarie 2011
LASA-TE FURAT SI TU! NUMAI la KAUFLAND PLATESC FRAIERII cu 19 % MAI MULT!
LASA-TE FURAT SI TU! NUMAI la KAUFLAND PLATESC FRAIERII cu 19 % MAI MULT!
Desi CRIZA si guvernul ne fac sa traim cele mai grele vremuri dupa 1989, avand in vedere ca au fost taiate salariile, pensile, au crescut si s-au inmultit taxele, etc, iata ca se poate si mai rau…
Notiunea de supermarket, hypermarket, en-gross duce la ideea de economie, in sensul ca, daca vei cumpara doua sau mai multe produse de acelasi tip (nu neaparat), produsul in sine va fi ceva mai ieftin decat in minimarket, butic, alimentara, etc.
Si iata cum, datorita acestei politici, au disparut majoritatea magazinelor de cartier, care pentru “a supravietui”, erau nevoite sa aiba un adaos la pretul produselor, pe care clientii le gaseau mai ieftin la mastodontii de mai sus.
Mizand pe anihilarea micilor magazine si pe faptul ca le disparuse concurenta, ulterior, mastodontii au inceput sa ridice preturile, usor usor, de multe ori depasind preturile din magazinele de cartier. Dar nu s-au multumit numai cu atat.
Prin diferite modalitati, despre care aflam din cand in cand din mass media sau putem citi pe internet cautand reclamatiile cu numele acestor colosi, acestia au inceput efectiv sa insele “en gross” populatia.
Numai mie, in KAUFLAND COLENTINA, mi s-a intamplat de doua ori, dar modalitatile de a fura erau diferite si le voi prezenta in cele ce urmeaza.
Saptamana trecuta, mi-am dat intalnire cu mama, la KAUFLAND COLENTINA, pentru a face cateva cumparaturi. La casa, desi aveam cosul aproape gol, am achitat 326, 43 RON.
Am descarcat cumparaturile din cos in masina si m-am urcat la volan, dar nu am pornit. De obicei, nu verific bonul (GRESEALA PE CARE O FAC MULTI CLIENTI!!!), insa acum, un sentiment ciudat imi dadea senzatia ca am fost furata. I-am cerut mamei mele bonul, pentru a-l verifica.
As face o gluma, apropo de presentimentele mele, dar nu e cazul.
LOVITURA DE TEATRU!!! Dupa a 13-a pozitie inregistrata de casa de marcat, desi nu am cumparat chiftelute, acest articol aparea pe bon !!!!" introdus manual
2, 033 x 24, 9
Chiftelute 50,62
Ceva mai jos, in loc de 5 cutii de pate de ficat de pui HAME erau trecute 6, deci inca 1, 75LEI
In total, o hotie de 52, 37 LEI, la un total de 274, 06 LEI, respectiv 19,108 %, adica fraierii de clienti mai platesc un TVA la KAUFLAND (in procentajul vechi).
Am fotografiat bonul, am coborat cu mama din masina si m-am dus sa fac reclamatie.
La informatii, am explicat despre ce este vorba, mi-au cerut bonul pentru verificare, si, in prima faza, crezand ca “s-a-ntalnit hotul cu prostul”, mi-au spus ca probabil avusesem alt produs in cos de valoarea respectiva. Le-am spus ca este exclus asa ceva si, daca un produs nu putea fi citit de casa de marcat, era logic sa-mi fie atrasa atentia asupra acestui lucru de catre casiera. Lucru care nu s-a intamplat. Le-am cerut sa verifice pe camerele de luat vederi.
N-am apucat sa dau doua telefoane, ca, in mai putin de 8 minute!!!, s-a facut verificarea pe camera si mi-au spus ca “Da, aveti dreptate. Nu ati cumparat chiftelute”… (De parca noi nu stiam asta. Mama, in vecii vecilor nu ar cumpara chiftelute gata preparate! Ea cumpara carnea proaspata, o toaca, o combina, stie ce mirodenii pune, etc…)
Sincera sa fiu, eu cred ca nu aveau timp sa verifice… Numai pe bonul meu erau 42 de produse, 43 cu “chiftelutele”. Deci, ca sa te duci pana la incaperea in care sunt inregistrarile camerelor de luat vederi, sa cauti casa de marcat respectiva, camera de luat vederi alocata casei de marcat, sa apropii imaginile, sa verifici 42 de produse, sa te intorci la Biroul de Informatii, NU PUTEAI SA FACI ATATEA IN 8 MINUTE!!!
Acestia, stiindu-se cu musca pe caciula (si o sa vedeti de ce), poate si pentru ca m-au recunoscut si au vazut ca am pus mana pe telefon instantaneu, au spus ca am dreptate si ca imi returneaza banii. A urmat urmatorul dialog:
CARMEN PLESEA : In regula, dar ce se intampla daca nu ma uitam pe bon?!
Lucrator KAUFLAND: Verificati acasa si va intorceati.
CARMEN PLESEA: Si daca nu verificam? Ramaneam furata cu peste jumatate de million de lei vechi?!
Lucrator KAUFLAND: Nu a fost cu intentie. Probabil ca a fost o greseala.
CARMEN PLESEA: A fost o hotie, nu o greseala intentionata! De unde si pana unde ?! Daca fiecare client ar fi furat in acest mod, indiferent de suma, concluzia e urmatoarea: casierele isi fac cumparaturile pe banii clientilor!
Lucrator KAUFLAND: Nu exista asa ceva, deoarece ele sunt controlate la plecare.
Atunci, intreb eu, daca eu nu am luat chiftelutele, dar le-am platit, inseamna ca ele nu trebuie sa mai existe pe inventar si nici in magazin. Sau, gandindu-ma mai departe, poate chftelutele nici nu au existat si, prin niste “miscari” ale caselor de marcat, banii furati conform , sunt scosi din casa si bagati in buzunar. Acum ramane de vazut in buzunarele cui intrau…
Din cate am inteles, aceste nu apar pe ecranul pe care se uita clientul la casa, deci acesta nu are de unde sa stie ca a fost furat, decat daca verifica bonul ulterior.
Mi s-au cerut datele personale, m-au pus sa semnez pe o foaie “Derulare reclamatii produse – RETUR”, nefiind singura din acea zi sau tura, dupa cum se vede in foto.
In prima faza, mi-au returnat banii pe “chiftelute”, apoi am intrebat de cea de-a sasea cutie de pate si, fara sa mai intrebe persoana care fusese la “verificare” (care please deja), lucratoarea mi-a returnat banii si pe aceasta. Cred ca daca ceream banii pe orice, ii primeam, numai ca sa scape de mine.
Lucrurile nu s-au terminat aici. Am revenit, cerand sa vorbesc cu directorul magazinului. Bineinteles, ca nu s-a putut din prima si a venit altcineva la mine. Povestind de la capat ce s-a intamplat, acesta, dupa ce m-a lasat cateva minute sa astept, a revenit si m-a condus la director… Iar am povestit, am aratat bonul si mi s-au dat aceleasi explicatii anormale.
Am spus ca eu nu pot lasa lucrurile asa. Insa, avand in vedere ca nu reusisem sa gasesc un sponsor pentru a putea s-o trimit in Moscova – RUSIA, pentru a reprezenta ROMANIA, la concursul international “LITTLE MODEL OF THE WORLD” pe BETTY KERESZTENNY - minimodel al Agentiei KAO FASHION, 9 ani, MISS "FOTOMODEL 2009" la concursul international "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2009", MISS "I RUNNER UP 2010" si "FACE of SOL HOTELS 2010" la concursul "BEST CHILD MODEL of the WORLD 2010", mi-am spus ca pot trece peste incident, NUMAI daca Societatea KAUFLAND imi va sponsoriza plecarea acestui copil in RUSIA.
Nu am vehiculat nicio suma, dar oricat as fi spus, societatea avea mult mai putin de pierdut daca se dorea
Fiind la mijloc week-end-ul, de-abia dupa cateva zile am fost contactata, pe data de 21.02.2011, orele 14.22, de pe nr 0372.091.070. de catre unul dintre directorii de marketing KAUFLAND ROMANIA.
Am povestit intamplarea din nou si CULMEA!!!, mi s-a spus ca poate aveam in cos un produs de aceeasi valoare cu chiftelutele. INCREDIBIL, DAR ADEVARAT!!! Cu filmarile in mana, nu e posibil asa ceva!!!
De asemenea, dl director m-a anuntat ca nu pot sponsoriza decat cazuri sociale si nu o pot ajuta pe fetita mea.
Acestea fiind spuse, dl.director m-a rugat sa nu fac public acest incident, considerat de dansul singular. Raspunsul meu a fost la fel de negativ ca si cel primit la randul meu.
O alta modalitate prin care am fost furata vara trecuta, este urmatoarea:
La raft, era o oferta de sosete. Cumparai 5 perechi si iti revenea perechea la maxim 1, 5 lei. Dupa ce am achitat la casa, am verificat bonul si, spre stupoarea mea, perechea costa peste 5 lei, deci platisem de aproape 4 ori mai mult. Am facut reclamatie si am fost cu una dintre angajate la standul respectiv, pentru a dovedi ca am dreptate. Bineinteles, ca aveam. Raftul era plin cu sosetele la oferta si pretul pe care il stiam eu. A incercat sa ma prosteasca cu faptul ca era o incurcatura, si de fapt erau altele sosetele la oferta, si eu i-am spus ca nu ma intereseaza si ca nu e vina mea. Mi-au lasat sosetele si mi-au returnat banii integral. Am semnat si atunci, la fel ca si acum.
La postarile mele pe diferite site-uri in legatura cu aceasta hotie, mi s-au semnalat si alte nereguli si modalitati de furt, practicate de acesti colosi:
„Eu am fost 1 singura data in kaufland si cand am vazut mucegaiul de la mezeluri si aia se apucase atunci sa spele acolo cu detergenti...mi se intorcea stomacul pe dos eram si gravida atunci,de atunci nu am mai intrat in magazin de la ei.eu sunt linistita in acest caz”
„eu am fost o data dimineata la magazin si am platit cu cardul, 2 zile nu am mai fost acolo si stiu cu cati bani am ramas pe card....dupa 2 zile ma uit pe contul dupa internet si vad ca am fost de 2 ori la magzin :)) nu o data cum stiu eu :)) m-am invatat minte si imi scot bani de la bancomat si platesc
„la mine mi-a spus ca nu am bani destui pe card si l-a validat de 2 ori .nu i-am spus nimic vanzatoarei ca stiu ca nu a fost cu intentie,insa a fost ceva urat asta,iar eu nu insist cand spune ca nu sunt bani pe card,sa nu deranjez oamenii care stau la rand si asteapta dupa mine...pana la urma i-am dat jumate din suma cash si jumate cu cardul si a putut asa...dar a doua oare tot nu imi amintesc cand am fost la magazin ca era asa urat afara de nici la geam nu ieseai de frig’’
"... plus ca de Kaufland am auzit la multa lume ca au produse expirate , ma uit de 10 ori la un produs inainte sa-l cumpar dar nu stii niciodata ce e in ambalaj si de cat timp ca o data se poate modifica foarte usor cu un pic de acetona .Asta e jungla in care traim !!!!!"
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu